ساختمان آزمایشگاه اداره استاندارد خرمشهر احداث شد

شجاعی از احداث ساختمان آزمایشگاه اداره استاندارد خرمشهر خبر داد و گفت: این ساختمان در ۲ طبقه و در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر و یک هزار و ۲۰۰ متر زیربنا احداث شده است.

«بهمن شجاعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از احداث ساختمان آزمایشگاه اداره استاندارد خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای احداث و تحویل بهره بردار شده است.

 

معاون فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه مدتی به دلیل مشکلات مالی و اعتباری با کندی مواجه شده بود افزود: از اواخر سال گذشته و با پیگیری‌های استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان مشکلات مالی بر طرف شده و روند اجرایی پروژه به خوبی پیش رفت تا اینکه امروز شاهد تحویل این ساختمان هستیم.

 

وی با بیان اینکه این ساختمان در ۲ طبقه و در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر و یک هزار و ۲۰۰ متر زیربنا احداث شده است تصریح کرد: امیدواریم در سال جاری و با وجود تنگناهای مالی اما با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود و توان و تخصص همکاران پروژه های متعددی را به سر انجام خواهیم رساند.

 

کد خبر 975287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha