یادواره شهدای پدافند هوایی آجا در خراسان‌جنوبی برگزار شد

همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای پدافند هوایی آجا در خراسان جنوبی و تجلیل از پیشکسوتان و خانواده معظم شهدا در جوار مزار شهید گمنام منطقه پدافند هوایی شرق کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش پیش از ظهر امروز (۲ مهر) همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس و در سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در منطقه پدافند هوایی شرق کشور برگزار شد.

 


امیر «فرشاد» رئیس کانون بازنشستگان ارتش در خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: قدرت معنویت، سلاح ایمان و توکل بر خداوند و پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس بود.

 


وی با بیان اینکه شهدا والامقام با جانفشانی رفتند تا انقلاب و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی بماند و ما امروز مدیون خون این شهیدان هستیم، گفت: امروز امنیت و آسایش کشور ثمره خون شهدا است و از همه مهمتر این بود که رزمندگان در دفاع مقدس نعمت ولایت فقیه را سرلوحه کار خود قرار دادند و گوش به فرمان در مقابل استکبار ایستادند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.

 

 

رئیس کانون بازنشستگان آجا در استان با اشاره به اینکه دشمنان این نظام و انقلاب وقتی نتوانستند در جنگ سخت کاری از پیش ببرند، جنگ نرم و تحریم اقتصادی را علیه ملت و کشور به راه انداختند، ادامه داد: دشمن هویت و ارزش‌های این ملت را هدف قرار داده است و ما وظیفه داریم دشمن و اهدافش را بشناسیم و با آن مقابله کنیم.

 

امیر فرشاد تصریح کرد: برکت‌های الهی جنگ هشت ساله تحمیلی پرتویی است از رحمت الهی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی مرحله‌ای خاص از رشد شجره طیبه جمهوری اسلامی بود با شعار نه شرقی و نه غربی و هویت خود را با وجود تمام توطئه‌های داخلی و خارجی به تثبیت رساند.

 

گفتنی است، در پایان این یادواره از تعدادی از خانواده معظم شهدای پدافند هوایی شرق و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 975297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha