برگزاری دوره جدید احکام تلاوت و تجوید در سوریه

آستان مقدس امام حسین(ع) دوره جدید احکام تلاوت و تجوید را در سوریه آغاز کرده است.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از dar-alquran، دارالقرآن کریم شعبه سوریه در آستان مقدس امام حسین (ع) دوره احکام تلاوت و تجوید قرآن کریم را با حضور بیش از 100 نفر دختر و پسر آغاز کرده است.

 

دوره احکام تلاوت و تجوید قرآن کریم در سطح های متعدد به دلیل شیوع ویروس کرونا از طریق شبکه های ارتباط اجتماعی (آموزش از راه دور) درحال برگزاری است و علاقه مندان در رده های سنی مختلف در این دوره شرکت کرده اند.

 

«سید علی ابوالحسن» مسئول این شعبه گفت: استادان این شعبه سه روز در هفته آموزش درس ها و پیگیری دانش آموزان را انجام می دهند.

 

ابوالحسن افزود: حفظ برخی از سوره ها و جزء های قرآن کریم برای معلمان زن در استان حمص سوریه که در دوره های پیشین شرکت کردند، از جمله فعالیت های دیگر این شعبه است. این دوره ها به منظور آماده سازی معلمان قرآن در مقر این شعبه در منطقه سیده زینب در جنوب دمشق برگزار شد.

 

استاد«مهند صندوق» یکی از استادان این شعبه درباره جزئیات دوره قرآنی کنونی، گفت: یک فیلم آموزشی از طریق برنامه WhatsApp ارسال می شود و شرکت کنندگان آن را بارگیری می کنند. آنها صداهای خود را ضبط می کنند و برای ما ارسال می کنند. ما نیز به تصحیح صداهای ضبط شده اقدام می کنیم و برای آنها ارسال می کنیم.

 

کد خبر 975329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha