انگیزه‌بخشی به دستگاه‌های اجرایی از اهداف جشنواره شهید رجایی است

محمدی با اشاره به اینکه در جشنواره شهید رجایی دستگاه‌ها در هشت محور و ۲۴ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، گفت: ارتباط سالم بین دستگاهی و انگیزه بخشی به دستگاه‌های اجرایی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «کیوان محمدی» عصر امروز (چهارشنبه، ۲ مهر) در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی استان که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره شهید رجایی دستگاه‌های دولتی به پیشنهاد امور استخدامی از سال ۷۷ آغاز به کار کرده است.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با اشاره به اینکه این جشنواره به منظور تقدیر و تکریم از دستگاه‌ها برگزار می شود، افزود: روند برگزاری جشنواره در طول این سال‌ها با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه طی دوره‌هایی، مسئله ارزیابی دستگاه‌ها جدی گرفته نشد، خاطرنشان کرد: اهداف اولیه برگزاری جشنواره شهید رجایی، تمرکز زدایی و کاهش تصدی گری دولت، ساده سازی و اصلاح قوانین و ارائه خدمات به شکل سهل و آسان، توسعه آگاهی عمومی نسبت قوانین ‌و توسعه صادرات غیر نفتی و کاهش واردات بوده است.

 

محمدی با اشاره به اینکه در جشنواره شهید رجایی، دستگاه‌ها در هشت محور و ۲۴ شاخص مورد ارزیابی قرار گرفته اند، گفت: ارتباط سالم بین دستگاهی و انگیزه بخشی به دستگاه های اجرایی با تقدیر از دستگاه های برتر از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

وی با تاکید بر اینکه انتخاب دستگاه‌های نمونه و برتر اجرایی به معنای ناکارآمدی دیگر دستگاه‌ها نیست، اذعان کرد: در این جشنواره دستگاه‌هایی که با توجه با شاخص‌ها امتیاز بیشتری کسب کرده‌اند مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرند.

 

کد خبر 975338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha