ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان نخبه در رفع مشکلات اقتصادی

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به موفقیت های نظام جمهوری اسلامی در طول این سال ها، گفت: امروز نیز برای موفقیت در عرصه اقتصادی باید از استعداد جوانان نخبه و انقلابی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(2مهر) در یادواره شهید سلیمانی که  به مناسبت هفته دفاع مقدس در حوزه معصومیه خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: با بهره مندی ظرفیت ها و  استفاده از هنر، فیلم ، نمایشنامه و کتاب باید خاطرات دوران دفاع مقدس بین جوانان تبیین شود.

 

نماینده ولی  فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های دشمن در راستای کمرنگ کردن ارزش های دفاع مقدس، افزود: باید جلوی دسیسه های دشمن گرفته شود.

 

وی اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس از نظر سیاسی و دیپلماتیک پیروز شده است و از نظر دفاعی و امنیتی پیروز شده زیرا در برابر ابر قدرت های دنیا ایستادگی کرده ایم.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: هدف قرار دادن پادگان عین الاسد با موشک‌های پیشرفته یکی دیگر از موفقیت های امنیتی جمهوری اسلامی است.

 

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، تصریح کرد: در گام دوم انقلاب باید برای رفع مشکلات اقتصادی برنامه ریزی شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: استفاده از ظرفیت جوانان نخبه، متعهد، توانا و دانا باید در رفع مشکلات اقتصادی اقدام کرد.

کد خبر 975345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha