۹۵ درصد مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به فردوس اجرایی شد

حلاج مقدم گفت: تاکنون ۹۵ درصد از ۴۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان فردوس اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید حلاج مقدم» شامگاه (2 مهر) در جلسه پیگیری مصوبات سفر استاندار به فردوس اظهار داشت: در اردیبهشت سال گذشته استاندار خراسان جنوبی به فردوس سفر کرد و ۴۷ مصوبه به تصویب رساند.

 

فرماندار فردوس با بیان اینکه تاکنون 95 درصد از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی اجرایی شده است، گفت: این مصوبات در زمینه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، کشاورزی، گردشگری، بهداشتی و ورزشی هستند که از 47 مصوبه حدود 11 مصوبه به صورت کامل اجرا شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: میانگین میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های باقی مانده سفر استاندار به فردوس 60 درصد است و باید مسئولان استانی و مدیران شهرستان فردوس تمام تلاش خود را به کار ببندند تا این مصوبات به صورت کامل اجرایی شوند؛ امیدواریم تا پایان سال جاری اکثر این مصوبات تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

حلاج مقدم در خصوص ساخت مجموعه انبار امدادی هلال احمر در فردوس گفت: این پروژه یکی از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به فردوس است که زمین مورد نیاز آن تامین شده و موافقت نامه این پروژه به زودی مبادله و عملیات اجرایی آن شروع می شود.

 

فرماندار فردوس در پایان به سایر مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به فردوس اشاره کرد و افزود: پروژه ساختمان دفتر خبری صداو سیما، بازارچه دائمی صنایع دستی، ادامه کار کتابخانه قلم چی، تکمیل و بهره برداری از سه مرکز جامع سلامت باغستان، خانکوک و جوادالائمه، تکمیل مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر، تکمیل زمین چمن مصنوعی روستاهای برون و سرند، تکمیل بهسازی جاده فردوس به چاهنو و مجتمع دامداری فردوس از دیگر مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به فردوس است که باید در مورد تسریع در عملیات اجرایی آن ها تصمیماتی گرفته شود.

کد خبر 975389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha