مسابقه مجازی نقاشی دفاع مقدس می شود

حیدری گفت: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مسابقه مجازی نقاشی کودکان و نوجوانان توسط کانون فرهنگی هنری شهید علم المهدی بن برگزار می‌شود.

«علی اصغر حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، مسابقه مجازی نقاشی کودکان و نوجوانان در گروه سنی 5 تا 15 سال توسط کانون فرهنگی هنری شهید علم المهدی بن برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم المهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: مسابقه مجازی نقاشی دفاع مقدس در سه گروه سنی 5 تا 7 سال، 7 تا 10 سال و 10 تا 15 سال برگزار می شود.

 

وی، شهدا و دفاع مقدس را از موضوعات این مسابقه نقاشی عنوان کرد و گفت: این مسابقه همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس آغاز شده و علاقمندان فرصت دارند آثار خود را تا 6 مهرماه جاری ارسال کنند.

 

حیدری یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از نقاشی خود اسکن یا عکس با کیفیت مطلوب بگیرند و از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره 09132852823 ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم المهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: همچنین در این مسابقه، شرکت‌کنندگان باید مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و تاریخ تولد، از طریق واتساپ ارسال کنند.

 

وی بابیان اینکه کودکان و نوجوانان باید نقاشی خود را در برگه سفید A4، بامداد رنگی انجام دهند، گفت: اسامی برگزیدگان این مسابقه پایان هفته دفاع مقدس از طریق واتساپ اعلام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم المهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: به آثار برتر، در هر گروه سنی جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

کد خبر 975429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha