کنگره ملی شعر آیینی «سوگواره ایل» در کانون های مساجد برگزار می‌شود

مظاهری از برگزاری کنگره ملی شعر آیینی «سوگواره ایل» در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این کنگره با موضوع سیره پیامبران و ائمه اطهار و اولیا برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کنگره ملی شعر آیینی «سوگواره ایل» با موضوعات سیره پیامبران و ائمه اطهار و اولیا، ادعیه، مناجات ها، مفاهیم قرآن، محرم و صفر، شعر آیینی و مقاومت و بیداری اسلامی در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کنگره ملی شعر آیینی «سوگواره ایل» در قالب های شعر کلاسیک و آزاد برگزار می‌شود.

 

وی ابراز کرد: علاقمندان جهت شرکت در کنگره ملی شعر آیینی «سوگواره ایل» می‌توانند آثار خود را تا 20 صفر از طریق فضای مجازی به شماره 09390956543 ارسال کنند.

 

مظاهری ابراز کرد: کنگره ملی شعر آیینی «سوگواره ایل» از برنامه های دارای امتياز در طرح ملی «فهما» است که کانون های فرهنگی هنری استان چهارمحال و بختیاری با شرکت و ثبت آن در سامانه «بچه های مسجد» می توانند مشمول دریافت امتیاز شرکت در این مسابقه شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضوابط و شرایط کلی این کنگره افزود: آثار باید مرتبط با موضوعات جشنواره، هر شاعر می تواند حداکثر سه اثر ارسال و اشعار ارسالی نباید در هیچ جشنواره ای مقام آورده و یا در کتابی چاپ شده باشد.

 

کد خبر 975525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha