رمز موفقیت در عرصه های مختلف تکیه بر روحیه مقاومت و خودباوری است

حجت الاسلام طهماسبی، بر ضرورت درس گرفتن از روحیه مقاومت و خودباوری رزمندگان تأکید کرد و گفت: تکیه بر این مهم رمز موفقیت در هر زمینه ای و حرکت به سمت پیشرفت است.

حجت الاسلام «ابراهیم طهماسبی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) از زیر چکمه جنایتکاران آزاد شد.

 

امام جمعه کوهدشت افزود: این ملت با تکیه بر قدرت الهی، روحیه استقامت و ایستادگی رزمندگان و همچنین با دستان خالی، دشمنان را در دوران جنگ تحمیلی شکست دادند.

 

وی با اشاره به جایگاه رفیع شهید و شهادت در جامعه، عنوان داشت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب است.

 

حجت لاسلام طهماسبی با اشاره به اینکه دشمنان در صدد ضربه زدن به مسیرهای رشد کشور هستند تا اینکه از علم و پیشرفت عقب بمانیم، اذعان داشت: بصیریت و آگاهی و ترویج روحیه ایثار و مقاومت رمز شکست دشمن است.

 

وی ادامه داد: شهدا با خون خود مشق عزت را تقریر نموده و کشور را به قله های رفیع رساندند و امروز همه ما در ادامه راه شهدا رسالت خطیری بر دوش داریم.

 

امام جمعه کوهدشت بیان کرد: امروز باید از روحیه مقاومت و خودباوری رزمندگان دوران هشت سال جنگ تحمیلی درس بگیریم و با تکیه بر این روحیه به سوی پیشرفت و تعالی گام برداریم.

کد خبر 975532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha