محفل انس با قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری بینات برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات روستای ملاکندی گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور فعالان و اعضای خواهر این کانون برپا شد.

«طاهره باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و به یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور فعالان و اعضای خواهر این کانون برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات روستای ملاکندی تصریح کرد: این محفل قرآنی با هدف انس و الفت شهدا با این کتاب آسمانی برپا شد و با استقبال خوب اعضای فعال خواهر مواجه شد.

 

وی ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در شبستان مسجد جامع روستای ملاکندی برگزار شد.

 

باقری اظهار داشت: نوجوانان و جوانان به عنوان ادامه دهندگان راه شهدا همواره سیره شهدا که همانا انس با قرآن کریم و معنویت را سرلوحه خود قرار داده اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بینات افزود: همچنان که رزمندگان و شهدای دفاع مقدس به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند امروز نیز جوانان مسجدی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گرفته اند و در جبهه فرهنگ علیه تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب فعالیت می کنند.

 

باقری تاکید کرد: پیرو مکتب ولایت فقیه هستیم و ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود.

کد خبر 975546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha