وصیت نامه شهدا و خاطرات دفاع مقدس بین جوانان بازگو شود

حجت الاسلام آروانی، با تأکید بر اینکه جلوی غفلت و فراموشی رشادت مجاهدان اسلام گرفته شود، گفت: برای جلوگیری از این مهم باید وصیت نامه و خاطرات شهدا بین جوانان بازگو شود.

حجت الاسلام«حسن آروانی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مداومت بر مطالعه وصیت نامه، زندگینامه  شهدا و خاطرات دفاع مقدس جهت جلو گیری از غفلت و فراموشی رشادت های مجاهدان اسلام ضروری است.

 

امام جمعه کوهنانی افزود: با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های اسلامی باید در مسیر تحقق آرمان های انقلاب و شهدا حرکت کرد.

 

وی با تجلیل از رشادت ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام بر ایفای نقش دلسوزان انقلاب در برابر آسیب های اجتماعی و جنگ نرم دشمنان تأکید کرد.

 

حجت الاسلام آروانی با اشاره به اهداف شوم دشمن و راه اندازی هجمه های فرهنگی، اظهار داشت: دشمنان با ترویج سبک زندگی غربی در بستر رسانه های ماهواره ای، فضای مجازی و آموزشی به دنبال تضعیف و نابودی مؤلفه های قدرت هستند تا به راحتی بتواند به اهداف خود برسند.

 

وی بیان داشت: نهادینه سازی ارزش های اسلامی و بازخوانی خاطرات دوران دفاع مقدس سبب مقابله و خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن خواهد شد.

 

حجت الاسلام آروانی عنوان داشت: بصیرت بخشی و روشنگری بین جوانان امروز سبب مصون سازی آنان در برابر دسیسه های دشمن در عرصه جنگ نرم خواهد شد.

کد خبر 975565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha