سردار سلیمانی نمونه ای از افراد تربیت یافته در دفاع مقدس بود/کار جهادی و نترسیدن از خطر مهمترین درس دفاع مقدس

حجت الاسلام مصطفی لو با بیان اینکه افراد تربیت یافته در دفاع مقدس بر روند جهانی موثر بودند گفت: سردار سلیمانی از جمله افراد تربیت یافته در دفاع مقدس بود که در دفاع مقدس و پس از آن در روند جهانی موثر واقع شد.

حجت الاسلام عبدالرضا مصطفی لو در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در نمایشگاه دفاع مقدس در مورد مهمترین شاخصه دفاع مقدس در چهلمین سالگرد گرامی داشت این دفاع گفت: چهل سالگی دوران تکامل هر موجود است که می تواند این تکامل در انسان و نهضت ها تعریف شود  در حقیقت پس از گذشت ۴۰ سال ما در دفاع مقدس به یک بلوغ  و توانمندی  رسیدیم و توانستیم حجمه هایی که در این دوران به ما می رسد را دفع و به استحکام رسیدیم .


معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد : چهل سالگی دفاع مقدس کوله بار بزرگی است که به تعبیر رهبر انقلاب جنگ یک فرصت و نعمت است.

 

حجت الاسلام مصطفی لو اظهار داشت: وقتی به تربیت افراد تاثیر گذار در دفاع مقدس نگاه می کنیم می بینیم این افراد در  روند جهانی موثر بودن که از جمله آنها می توان به سردار سلیمانی اشاره کرد.

 

معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: کسانی که در حال مقابله با این بیماری شبانه روزی فعالیت می کنند نمونه بارز  شخصیت هایی هستند که ثمره دفاع مقدس محسوب می‌ شوند ، یعنی آموزه هایی که امروز از طریق پیشکسوتان بدست ما رسیده است درسهایی هستند که به آموخته شده و در مقابل با استکبار ، آمادگی در برابر دشمن ، قدرت دفاعی استفاده شد.

 

حجت الاسلام مصطفی لو تصریح کرد: در حوزه هایی که از این آموزه ها استفاده کردیم توانستیم به ثبات برسیم و در حوزه هایی که از آن غفلت کردیم مشکلاتی ایجاد شده است.

 

وی گفت: مهمترین درس دفاع مقدس کار جهادی و شبانه روزی، نترسیدن و مواجه با خطر است اگر این ذهنیت و رویکرد در مسئولان ،جوانان و افرادیکه در عرصه های مختلف فعالیت می کنند وجود داشته باشد ما می توانیم ایام سخت را در کشور سپری کنیم.

کد خبر 975583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha