دفاع مقدس، نیروهای مسلح را محک زد

حجت الاسلام قاضی گفت: جنگ تحمیلی و هشت دفاع مقدس موجب شد تا نیروهای مسلح محک زده شوند و نیروهای مومن و متدین توانستند کشور اسلامی را در برابر تهاجم دشمن حفظ کنند.

حجت‌الاسلام قاضی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان  در مورد مهمترین شاخصه دفاع مقدس در نمایشگاه دفاع مقدس گفت: رهبر انقلاب بیانات کاملی را در ۲ روز گذشته فرموند تاکید کردند که برای نسل جوان نباید فرهنگ دفاع مقدس تحریف شود و شاید هیچ از این جمعیت حاضر امروز ۲۰ سال بعد نباشند و باید این فرهنگ به درستی به نسل جوان منتقل شود.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه در جنگ تحمیلی شوروی سابق ، استکبار جهانی و امریکا همگی در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادند گفت: تمام هدف آنها این بود که بتوانند بوسیله دست نشانده خود در منطقه یعنی صدام جمهوری را به زانو در آورند.

حجت‌الاسلام قاضی خاطر نشان کرد: در طول تاریخ جنگ های ایران در زمان رضاخان و سایر پادشاهان تنها در جنگ تحمیلی بود که یک وجب از خاک کشور واگذار نشد و‌ نتوانستیم همه باهم، پیر و‌جوان، زن و کودک، جوان و نوجوان  در کنار یکدیگر در مقابل دشمن بایستیم و از کشور خود دفاع کنیم.

وی با اشاره به عملیات های غرور افرین از جمله کمان 99 با 140 فروند جنگنده، اچ ۳ در ارتش جمهوری اسلامی ایران یاد آور شد: جنگ تحمیلی و هشت دفاع مقدس موجب شد تا نیروهای مسلح محک زده شد و نیروهای مومن و متدین توانستند کشور اسلامی را در برابر تهاجم دشمن حفظ کنند.

حجت الاسلام قاضی ادامه داد: افراد زیادی با مظلومیت فروان و بدون هیچ چشم داشتی در جبهه ها حضور داشتند که باید در چهل سالگی دفاع مقدس زندگی آنها را برای نسل جوان روایت کنیم و بدانیم اگر این انقلاب سرپاست چه افرادی در جبهه و جنگ جان خود را فدا کردند.


 

کد خبر 975600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha