پیشرفت بدون توجه به تولید میسر نمی شود/ باید برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن کنیم

منتظری گفت: بدون توجه به تولید و جذب سرمایه گذار و تنها با تکیه بر منابع دولتی نمی توان راه پیشرفت را طی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» ظهر امروز(پنج شنبه ۳ مهر) در بیست و یکمین دوره جشنواره شهید رجایی، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: باید از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس برای رفع مشکلات امروز استفاده کنیم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز نیز زمان جنگ است و خرمشهرهای متعددی پیش روی ما است و باید برای رفع مشکلات موجود در جنگ اقتصادی و فرهنگی کوشا باشیم.


وی تاکید کرد: اگر می خواهیم فاتح خاکریزهای جنگ امروز باشیم باید به مسائل ملی توجه کنیم، به طور قطع استان گلستان بدون توجه به مسائل ملی روی تحول را نخواهد دید.


منتظری به همت جهادی در بین مسئولان تاکید کرد و  گفت: باید دست های یکدیگر را بفشاریم تا غبار محرومیت از چهره گلستان پاک شود.


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: به دلیل ضعف و ناکارآمدی برخی مدیران امروز سرمایه اجتماعی ما رو به کاهش است و بین قوه قضاییه، مجریه و مقننه بهترین نقش را در تامین و رضایتمندی سرمایه اجتماعی قوه مجریه برعهده دارد.


وی یادآور شد: مدیران باید از سرمایه اخلاقی خود برای تکریم ارباب رجوع استفاده کنند، ما با محدودیت های مالی مواجه هستیم نه محدودیت های اخلاقی لذا با تکریم ارباب رجوع می توانیم تا حدودی زمینه رضایتمندی مردم را رقم بزنیم.


منتظری با تاکید بر اینکه بدون توجه به تولید و جذب سرمایه گذار و تنها با تکیه بر منابع دولتی نمی توان راه پیشرفت را طی کرد، ابراز داشت: شاید در مجموع پهن کردن فرش قرمز انرژی منفی به همراه داشته باشد اما انداختن فرش قرمز زیرپای سرمایه گذار اقدام خوبی است.


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: تصویر بیرونی برای ورود سرمایه گذار به گلستان خوب نیست و وضعیت طوری است که فرار را بر قرار ترجیح می دهند.

کد خبر 975626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha