آستان قدس نسبت به رفع مسائل حاشیه شهر مشهد دغدغه جدی دارد

خاکسار قهرودی گفت:آستان قدس نسبت به رفع مسائل حاشیه شهر مشهد و مشکلات مردم این مناطق دغدغه جدی دارد و در حد توان و امکانات نسبت به رفع مشکلات و رفاه مردم این مناطق تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مصطفی خاکسار قهرودی» امروز(۳ مهر) در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه شهری در شهرک های شهیدان رجایی و باهنر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: آستان قدس نسبت به رفع مسائل حاشیه شهر مشهد و مشکلات مردم این مناطق دغدغه جدی دارد و در حد توان و امکانات نسبت به رفع مشکلات و رفاه مردم این مناطق تلاش می‌کند.

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: اجرای این ۱۲ پروژه شهری کاری جهادگونه است که امیدواریم با همت مردانه متولیان با پایان خوبی روبه‌رو شویم و شعار «یک حاشیه کمتر، صدها فرصت بیشتر» محقق شود.

 

وی گفت: اگر نبود همدلی و هماهنگی مسئولان مختلف شهری و استانی این اتفاق زیبا رقم نمی‌خورد، تلاش بسیار در کار، دغدغه، برنامه‌ریزی، همدلی و هماهنگی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف از ویژگی‌های پروژه‌هایی است که امروز شاهد مراسم آغاز عملیات اجرای آن هستیم.

 

خاکسار قهرودی خاطرنشان کرد: رویکرد آستان قدس رضوی این است که هرکجا مسئولان پای کار باشند، این ارگان نیز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات مشهد مقدس، مجاوران و زائران امام علی بن موسی الرضا(ع) کمال همراهی و همکاری را داشته باشد.

 

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره و ابراز کرد: اگر شاهد خاری دشمنان و صلابت و اقتدار ایران اسلامی در جهان هستیم و روزبه‌روز به افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه می‌شود به برکت خون شهدا و فداکاری رزمندگان است.

کد خبر 975643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha