افتتاح ۷ پروژه ورزشی در گرگان/ ۱۳۰ خانه روستایی به بهره برداری رسید

کریمی گفت: امروز با حضور رئیس جمهور و از طریق ارتباط مجازی توفیق آن را داشتیم که هفت پروژه بزرگ ورزشی و ۱۳۰ خانه ورزش روستایی را در استان گلستان به بهره برداری برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسن کریمی» عصر امروز (پنجشنبه 3 مهر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز با حضور رئیس جمهور و از طریق ارتباط مجازی توفیق آن را داشتیم که هفت پروژه بزرگ ورزشی و 130 خانه ورزش روستایی را در استان گلستان به بهره برداری برسانیم.

 

مديرعامل جديد شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي  ادامه داد: هتل ورزش، سال ها پیش شروع شده بود در سال گذشته تکمیل شد و به دلیل شرایط کرونا برای بیماران کرونایی مورد استفاده قرار گرفته و از آن به عنوان فضای قرنطینه استفاده شد.

 

کریمی به هتل ورزش گرگان اشاره کرد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 600 متر مربع ساخته شده است و 5 هزار و 195 متر مربع  مساحت اجرایی این پروژه است و 58 اتاق دارد و 170 تخت برای اسکان و بهره برداری ورزشکاران استان و سطح کشور در آن دیده شده است.

 

وی افزود: وجود این مجموعه می تواند به ارتقای مسابقات ورزشی این منطقه کمک کند و می تواند برای اسکان ورزشکاران در مسابقات ملی در این منطقه استفاده شود.

 

مديرعامل جديد شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي  تاکید کرد: تاپایان سال با اعتبار موجود سه پروژه را تکمیل می کنیم و 27 پروژه نیز در دست اقدام است که با اعتبار 400 میلیارد تومان قبل از پایان دولت تدبیر امید به پایان می رسد و همه این پروژه ها بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 975650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha