یادواره شهدای «آبروی محله» در خاوران برگزار شد

شریفی گفت: یادواره «شهید مصطفی سبزی» با عنوان «آبروی محله» با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروز برگزار شد.

«علیرضا شریفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خفر، با اشاره به برگزاری یادواره «شهید مصطفی سبزی» با عنوان «آبروی محله» در شهر خاوران، گفت: این برنامه شب گذشته و همزمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و مقابل منزل شهید سبزی در شهرک «المهدی (عج)» خاوران برگزار شد.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «المهدی (عج)» خاوران افزود: در این برنامه که با حضور خانواده شهید و اهالی محله برگزار شد، یاد و خاطره شهدای گلگون کفن شهر خاوران و شهید گرانقدر «مصطفی سبزی» گرامی داشته شد.

 

وی سخنرانی و عزاداری را از جمله برنامه های این آیین برشمرد و گفت: این برنامه با رعایت سایر پروتکل های بهداشتی و تاکید بر پوشیدن ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی به اجرا در آمد.

 

شریفی به اهداف برگزاری آیین یادواره شهدای «آبروی محله»، خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف قدردانی از خانواده ‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ ها و فداکاری‌ های شهیدان به نسل امروزی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «المهدی (عج)» خاوران در پایان با قدردانی از عوامل برگزار کننده این یادواره شهدا، از پایگاه های مقاومت بسیج «المهدی (عج)»، و «فاطمیه» تشکر کرد.

 

به گزارش شبستان، «شهید مصطفی سبزی» از شهدای شهر خاوران که برای دفاع از کیان نظام اسلامی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت سرانجام در تاریخ 31 خرداد 1369 به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 975773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha