نقش بی بدیل امام (ره) در دوران دفاع مقدس جامع ترین تحلیل رهبری است

حجت الاسلام رضا سالاری گفت: بدیع ترین و جامع ترین تحلیل های رهبری در نقش بی بدیل امام راحل در دوران دفاع مقدس است که به عنوان فرماندهی دقیق و بی بدیل بود و از قِبل آن فرماندهان بزرگی همچون شهیدان همت، باکری و حاج قاسم سلیمانی به وجود آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۴ مهر حجت الاسلام «رضا سالاری» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است و مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان به تبیین علل بروز جنگ، دلایل عدم پیروزی دشمن و دستاوردها و برکات دفاع مقدس اشاره کردند.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: بدیع ترین و جامع ترین تحلیل های رهبری در نقش بی بدیل امام راحل در دوران دفاع مقدس است که به عنوان فرماندهی دقیق و بی بدیل بود و از قِبل آن فرماندهان بزرگی همچون شهیدان همت، باکری و حاج قاسم سلیمانی به وجود آمد.

وی تصریح کرد: پیام هفته دفاع مقدس این است که در جنگ هشتگ های دشمن که بر علیه نظام و ملت آزاده ایران راه انداخته اسیر نشویم چرا که دشمن روزی با هشتگ حجاب اجباری به میدان می آید و گاهی با هشتگ اعدام نکنید به دنبال فریب افکار عمومی علیه انقلاب و نظام اسلامی است‌. 

حجت الاسلام سالاری تاکید کرد: پیام دیگر هفته دفاع مقدس شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل است.

خطیب جمعه عنبرآباد اظهار کرد: آمریکایی ها سیلی های زیادی از ملت ایران‌خورده و اخیرا نیز با ایجاد مکانیزم ماشه به دنبال تمرکز و نفوذ در بدنه نظام هستند و این امر ترس آنها را می رساند بنابراین باید با سه تدبیر اجرای کامل گام های پنج گانه در برجام انجام شود، در صورت بهانه جویی اروپایی ها و خروج آنها از برجام و یا استفاده کردن آنها از مکانیزم ماشه، باید خروج از ام پی تی در دستور کار دستگاه دیپلماسی قرار گیرد.

وی افزود: مبنای قیام حضرت سیدالشهدا (ع) این بود که در نظام هستی، حق پیروز میدان است خواه از قدرت مادی برخوردار باشد یا نه و باطل محکوم به شکست است و این همان مبنای اسلام ناب محمدی(ص) است.

حجت الاسلام سالاری عنوان کرد: امروز آمریکایی ها و آل سعود و در مجموع، دشمنان اسلام دنباله رو جهان بینی اموی هستند و در مقابل جهان بینی حسینی (ع) که محور حق است، لشکر کشیده اند.

امام جمعه عنبرآباد در خاتمه با اشاره به ۱۰ مهر ماه روز جهانی سالمندان، عنوان کرد: حدیثی نبوی (ص) می فرماید؛ کهنسالان در میان خاندان خود، مانند پیامبران در میان امت خویش هستند، بنابراین تا در میان ما هستند باید به قدردان آنها باشیم.

کد خبر 975813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha