شعار خدمت رسانی به محرومان همگانی شود

حجت الاسلام حافظ نیا با تاکید بر اینکه شعار خدمت رسانی به محرومان در جامعه همگانی شود،گفت: خدمت به مردم، مهم ترین شاخصه دولت در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان،اظهارکرد: خدمت به مردم، مهم ترین شاخصه دولت در تراز انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه بندر آستارا با تاکید بر اینکه شعار خدمت رسانی به نیازمندان در جامعه همگانی شود، افزود: مسئولان شهرستانی با روحیه انقلابی و کار جهادی در راستای حل مشکلات مردم گام برداشته و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

وی به ۱۰ مهر سال ۱۳۶۰ سالروز صدور رای بی کفایتی بنی صدر اشاره کرد و گفت: پس از صدور رای بی کفایتی بنی صدر، مردم مقام معظم رهبری را با انتخابات قانونی و اکثریت آرا به عنوان رییس جمهور انتخاب کردند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا خاطرنشان کرد: در مسائل سخت کشور همواره انتخاب افراد انقلابی و اصلح واجب است.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا کاری جهادی را به معنای عبور از موانع، اشتیاق و انگیزه داشتن برای خدمت رسانی به مردم و فراموش نکردن آرمان های امام، شهدا و انقلاب دانست و افزود: مسئولان در هر رده و مقامی که هستند باید این امورات را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

 

وی بر اعتماد به جوانان و سپردن کار به قشر جوان تاکید کرد و گفت: توان و انگیزه جوان به مراتب بالاتر از افراد پیر است و اگر به این قشر میدان داده شود، توسعه کشور و موفقیت های روزافزون را شاهد خواهیم بود.

 

امام جمعه بندر آستارا تصریح کرد: از تجربه افراد پیشکسوت نیز باید جای خود در بهتر پیش بردن کارها استفاده کرد تا نتایج بهتر حاصل شود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه برخی افراد در فضای مجازی به ایجاد شبهه پیرامون مسائل دینی و مذهبی می پردازند، گفت: انسان های باتقوا به مسائل مفید گوش دهند و تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند.

کد خبر 975834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha