شمار مبتلایان به بیماری کرونا در قزوین روند افزایشی دارد

حبیبی گفت: روند فوتی ها و بستری ها نسبت به روزهای گذشته در استان در حال افزایش است و این امر نیازمند رعایت پروتکل های بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «منوچهر حبیبی» در خصوص آخرین وضعیت استان در ابتلا به بیماری کرونا بیان کرد: در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان مصوب شد که جلسات مدیران استان محدود شده و حداکثر با 10 تا 15 نفر برگزار شود.

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین ادامه داد: از رسانه ها به ویژه رسانه ملی هم درخواست شد جلساتی که شرایط مذکور را نداشت، پوشش ندهند و همچنین سهل انگاری مربوط به کرونا را رسانه ای کرده و مردم را در جریان این امر قرار دهند.

 

وی عنوان کرد: به طور حتم بر اساس دستورالعملی که تنظیم و ابلاغ شده است، اقدام خواهد شد و کمیته نظارت هم این موضوع را پیگیری کرده و توبیخ، تذکر و سایر مجازات ها در خصوص دستگاه های اداری اجرایی می شود.

 

حبیبی تصریح کرد: استان قزوین در وضعیت قرمز قرار دارد و در حال حاضر 320 بیمار کرونایی داریم که در بیمارستان های سطح استان بستری بوده و 68 نفر از بیماران هم در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

 

وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته 48 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا داشتیم و پنج نفر هم بر اثر این بیماری جان خود از دست داده اند.

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: روند فوتی ها و بستری ها نسبت به روزهای گذشته در استان در حال افزایش است و این امر نیازمند رعایت پروتکل های بهداشتی است.

 

کد خبر 975972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha