ایجاد تفرقه مهمترین راهبرد دشمن برای غلبه بر مسلمانان است

ماموستا محمدی، گفت: ایجاد تفرقه مهمترین راهبرد دشمن برای غلبه بر مسلمانان است و نهادهای فرهنگی باید برای این موضوع و اشاعه موضوعات فرهنگی تلاش کنند.

ماموستا ملاسید محمد محمدیامام جمعه روانسر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: قرآن هدایتگر است و بیشتر مشکلاتی که جامعه اسلامی با آن مواجه است دور شدن از فرهنگ قرآنی است.

 

وی با اشاره به اهانت غرب ها به قرآن و پیامبر (ص) افزود: مستبدان و غاصبان در غرب به قرآن و پیامبر (ص) اهانت می کنند چرا که آموزه های قرآنی در مقابل زورگویی و استبداد آنها مقاومت می کند.

 

امام جمعه شهرستان روانسر تصریح کرد: جامعه اسلامی مورد هدف و هجمه فرهنگی دشمنان قرار گرفته واخلاق اسلامی ما را نشانه گرفته اند و باید برای برنامه ریزی های دشمن برنامه اثر گذار داشته باشیم.

 

وی گفت: با توجه به اینکه گرویدن به اسلام جهش پیدا کرده و دشمنان از این گرویدن ها بسیار نگران هستند و اهانت هایی که از سوی کشورهای غربی بر علیه مقدسات مسلمانان انجام می شود نتیجه معکوس دارد و روز  به روز به تعداد مسلمانان جهان افزوده می شود .

 

ماموستا محمدی با اشاره به زیبایی های قرآن و نقش آن در جامعه اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا زیبایی های قرآن اشاعه پیدا کند و دشمنان نتوانند دیگر به این نظام و انقلاب دست درازی کرده و به قرآن و پیامبر اهانت کننند.

 

کد خبر 976097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha