رونق آموزش درسی ویژه مقاطع مختلف تحصیلی با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش و یادیگری دانش آموزان گفت: آموزش درسی مهمترین جهت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در روزهای شیوع کرونا است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام شیوع کرونا گفت: متناسب با اینکه مدارس دو هفته زودتر از موعد مقرر برپا شد ولی با توجه به وضعیت قرمز کرونا بار دیگر کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار شدند، فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد سمت و سوی آموزش درسی در مقاطع مختلف تحصیلی پیدا کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: تولید محتوای آموزشی و درسی، امکان فراهم آوردن اینترنت و یا تبلت دانش آموزی همچنین شرائط فاصله گذاری اجتماعی مطلوب و ایجاد محیط آموزشی با حضور دو تا سه نفری ویژه دانش آموزان با هدف تدریس مباحث درسی از محورهای فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در این ایام است. 

 

وی توضیح داد: ضرورت برپایی دوره های آموزشی درسی یکی از مطالبی است که خانواده ها با اطمینان و اعتماد به کانون های فرهنگی هنری مساجد آن را مطالبه می کنند و در جریان آن شرائطی با همراه مردم و محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد برای این امر محیاء می شود. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز مطرح کرد: برخورداری کانون های فرهنگی هنری مساجد از نیروهای نخبه فرهنگی، هنری و ... ایجاب می کند تا با فراهم آوردن شرائط آموزشی درسی در هر محله از این پتانسیل به خوبی بهره برداری شود. 

 

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: بسیاری از کانون های فرهنگی هنری مساجد از یک گروه و یا کانال در فضای مجازی برخوردار هستند و به این واسطه با مشخص کردن ساعت های معین آموزش درسی را در برنامه خود قرار می دهند. 

 

 

کد خبر 976118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha