مشاركت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در «اقتدار چهل»

​سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با موضوع «دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در عرصه‌های بین‌المللی» در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس، مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان «اقتدار چهل» و با شعار محوری «ما قوی هستیم» از 2 تا 9 مهرماه از ساعت 9 الی 16 در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه که به «اقتدار چهل» معروف شده، فعالیت بخش‌های مختلف نهادها و سازمان‌های وابسته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه ستادی، معاونت‌ها و سازمان‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور به نمایندگی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که متولی فعالیت‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور است نیز،  گوشه‌اي از فعاليت‌هاي نمايندگي‌هاي فرهنگي کشورمان را با موضوع «دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در عرصه‌های بین‌المللی» به نمايش گذاشته است.

در غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، ویژه‌نامه‌های مؤسسه بین‌المللی الهدی در خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، دفاع مقدس و زندگینامه شهدا و همچنین، لوح‌های فشرده با محوریت مقاومت و دستاوردهاي دفاع مقدس عرضه می‌شود.

همچنین، سلسله نشست‌های تخصصی در باره نقش بانوان در دفاع مقدس و در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ايثار و مقاومت و تقويت فرهنگ مقاومت براي مقابله با استكبار جهاني و رژيم اشغالگر صهيونيستي و بازديد مسئولان و شخصيت‌هاي فرهنگي از غرفه اين سازمان در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس، ترتیب داده شده است.

گفتني است؛ برگزاری آیین افتتاحیه و اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت و برگزاری چهارمین اجلاس بین‌المللی «همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی» با مشارکت اتحادیه مخالفین اشغالگران قدس نیز از جمله برنامه‌های مشارکتی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی می‌توانند به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سالن ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

کد خبر 976141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha