نمایشگاه دائمی «هنر بانو» در کاشان گشایش یافت

فرماندار شهرستان کاشان از گشایش نمایشگاه دائمی «هنر بانو» در قالب ۲۵ غرفه در فرهنگ سرای فیض این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «علی اکبر مرتضایی» در حاشیه گشایش نمایشگاه هنر بانو در گفت و گو با خبرنگاران گفت:  نمایشگاه دائمی «هنر بانو» در  قالب ۲۵ غرفه ، هنر و توانمندی بانوان شهرستان کاشان را به نمایش می گذارد.

 

فرماندار شهرستان کاشان افزود: در این نمایشگاه، هنرها و صنایع دستی بانوان شهرستان کاشان در زمینه تابلو فرش، نمد دوزی، خیاطی، چرم، رمان‌ دوزی و گل‌های تزیینی، زیورآلات، سازه‌های چوبی، صنایع دستی، کودک و خلاقیت، مکرومه و تریکو بافی، عروسک، تولید پارچه مجلسی، محصولات فرهنگی، عفاف و حجاب، شمع سازی،  سفال و خلاقیت، بهداشت و سلامت، بافتنی و پوشاک و دکوپاژ ارائه شده است.

 

مرتضایی تصریح کرد: همچنین در این نمایشگاه که با مشارکت امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه کاشان و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کاشان برپا شده است، کارگاه های آموزشی رایگان در حوزه های مختلف هنری و برنامه های آموزشی و سرگرمی ویژه کودکان برگزار می شود.

 

به گفته وی، معرفی توانمندی های بانوان شهرستان کاشان و حمایت از کارآفرینی و اشتغال بانوان و تقویت عرضه کالاهای بومی این شهرستان از جمله اهداف آماده سازی و راه اندازی این نمایشگاه دائمی است.

 

فرماندار کاشان افزود: علاقه مندان می توانند جهت بازدید از محصولات و خرید از این نمایشگاه هر پنجشنبه از ساعات ۸  الی ۲۰ به فرهنگ سرای فیض مراجعه کنند.

کد خبر 976220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha