بهره گیری از توانایی های بانوان در پست های مدیریتی اولویت دولت است

میرغضنفری با تاکید بر ارائه خدمات شایسته به مردم گفت: هدف دولت بهره گیری از توانایی های بانوان در پست های مدیریتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میرغضنفری» امروز( شنبه، ۵ مهر) در مراسم معارفه سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی انزلی اظهار داشت: با برعهده گرفتن این وظیفه خطیر و سنگین توانایی ها و شاخص های مدیریتی شما مورد سنجش و قضاوت مردم و مسئولان قرار می گیرد.

 

فرماندار بندرانزلی با بیان اینکه بهره گیری از توانایی های بانوان در پست های مدیریتی در اولویت دولت است و ما در چارچوب قانون از شما حمایت می کنیم، تصریح کرد: سالها تلاش در عرصه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توان مدیریتی شما را به نمایش می گذارد. 

 

وی خاطر نشان کرد: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با برخورداری از تجربه مدیران گذشته از ادارات مهم و پویای شهرستان است که این امر وظیفه شما را در این راه خطیرتر و دشوار تر می کند. 

 

میرغضنفری تاکید کرد: مدیر این مجموعه علاوه بر برقراری مطالبات عده ای از مردم، حق عده ای دیگر را احقاق می کند. 

 

وی در پایان با تقدیر از زحمات و تلاشهای «عبدالمجید جوانبخت» جابجایی مدیران را اجتناب ناپذیر عنوان کرد و افزود: حضور بیش از اندازه یک مدیر در پست های مدیریتی انگیزه را از وی گرفته و موجب می شود توانمندی‌هایش به‌طور شایسته دیده نشود.  

 

گفتنی است، در این مراسم از خدمات «عبدالمجید جوانبخت» که به مدت ۱۱ سال و هشت ماه رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان انزلی بود تجلیل و «معصومه رمضانزاده» به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان معرفی شد.

 

کد خبر 976274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha