تحولات امیدبخش در ارتش امنیت و آرامش مضاعفی را برای مردم رقم زده است

حیدری با بیان اینکه خوشبختانه طی سال‌های اخیر تحولات امیدبخشی در ارتش شکل گرفته است، گفت: مردم ما باید در جریان این اقدامات و فداکاری‌ها و پیشرفت‌ها قرار گیرند؛ تحولات ارزشمندی در مرزهای ما رخ داده که امنیت و آرامش مضاعفی را برای مردم رقم زده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری» امروز( ۵ مهر) در دیدار با فرمانده لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه ضمن تبریک فرارسیدن این روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات ثامن الائمه، اظهارکرد: لشکر ۷۷ حق زیادی به گردن همه مردم ایران و بویژه مردم خراسان دارد.

 

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه خوشبختانه طی سال‌های اخیر تحولات امیدبخشی در ارتش جمهوری اسلامی شکل گرفته است، گفت: مردم ما باید در جریان این اقدامات و فداکاری‌ها و پیشرفت‌ها قرار گیرند؛ تحولات ارزشمندی در مرزهای ما رخ داده که شرایط را با گذشته کاملا متفاوت کرده و امنیت و آرامش مضاعفی را برای مردم رقم زده است.

 

حیدری با اشاره به اینکه امیدواریم لشکر ۷۷ همچنان با همین عظمت و اقتدار برای دفاع از حکومت و آرمان های انقلاب و مردم به فعالیت خود ادامه دهد، گفت: بسیار خرسندیم که شورای پنجم از ابتدای فعالیت خود تاکنون تعاملات بسیار خوبی با مجموعه ارتش داشته و این نگاه و رویکرد تعاملی در ادامه نیز استمرار خواهد داشت.

کد خبر 976297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha