ادای احترام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به شهید  مدافع حرم«سعید کمالی»

چادرنشین گفت: اعضای کانون امام علی(ع) نکا همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در مزار شهید مدافع حرم « سعید کمالی» به شهدای گرانقدر و این شهید مدافع حرم ادای احترام کردند.

«مجتبی چادرنشین » امروز ( 5 مهر) در آیین غبارروبی مزار شهدا، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا اظهار کرد: همه ما هرچه داریم از شهدا و خون سرخ و از خودگذشتگی آنان است و همین خون شهداست که انقلاب ما را در برابر دسیسه های دشمنان بیمه کرده است.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: تلاش برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در بین نسل جدید مهمترین وظیفه ماست.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن در تلاش است تا ما را از ارزش های انقلاب، شهید و شهادت و مسجد و عبادات دور کند و مهمترین وطیفه ما بزرگداشت نام و یاد شهدا و در مسیر شهدا بودن است.

 

چادرنشین گفت: اعضای کانون امام علی(ع) نکا همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور در مزار شهید مدافع حرم شهید « سعید کمالی» در امامزاده عباس(ع) ساری، ضمن دیدار با خانواده این شهید به ساحت مقدس این شهید مدافع حرم و شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

وی در پایان با اعلام اینکه حضور در مزار شهدا در مناسبت های مختلف برگزار می شود، بیان کرد: در این برنامه های فرهنگی و معنوی نوجوانان و جوانان با نثار گل به مقام شهدا ادای احترام کرده و در جوار مزار شهدا با زندگینامه و وصیت نامه های شهدا نیز آشنا می شوند.

کد خبر 976302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha