قدرت غرب و شرق را در دفاع مقدس شکست دادیم

حجت الاسلام خبازی گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس قدرت های غرب و شرق را شکست دادند و خودباوری و ایمان را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «علی خبازی»، در نشست با فرماندهان نظامی و انتظامی تیران و کرون اظهارداشت: در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق به نمایندگی و حمایت ابرقدرت های غربی و شرقی با ایران می جنگید و آن ها از جنبه های مختلف نظامی و اعتباری دولت عراق را حمایت می کردند.

 

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تیران و کرون افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس قدرت های غرب و شرق را شکست دادند و خودباوری و ایمان را به نمایش گذاشتند که با کمترین امکانات قادر به ایستادگی در برابر ظلم خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه در عصر حاضر نیز به روحیه و سبک زندگی دوران دفاع مقدس نیاز داریم، اذعان داشت:دشمن به دنبال ایجاد کمرنگی ارزش های دفاع مقدس است که باید گفتگوی بین نسلی و انتقال مفاهیم ارزشمند آن دوران به سبک های جدید و با استفاده از ظرفیت های روز انجام شود.

 

حجت الاسلام خبازی ادامه داد: ترویج ارزش ها در بین جوانان  برای تبیین چگونه پیروزی در جنگ لازم است و دفاع مقدس سرمایه بزرگی است که باید حفظ شود.

 

وی با بیان اینکه در گام اول انقلاب و در دوران دفاع مقدس با اعتقاد و اعتماد به لطف پرودگار، وحدت و یکپارچگی، استقامت و پایداری، حفظ روحیه جهادی و انقلابی و با پیروی ولایت فقیه به پیروی رسیدیم، اظهارداشم: در گام دوم انقلاب با بهره گیری از سبک زندگی و الگوهای آن دوران  و تجربیات دفاع مقدس پیروز شویم و کشور را به اعتلای و جایگاه واقعی برسانیم.

 

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی کشور در جنگ تمام عیار دشمنان قرار داریم و مثل دوران دفاع مقدس با استقامت و پایداری و دفاع همه جانبه، قادر به خروج از مشکلات و گرفتن ابزار تحریم و تهدید را از دست دشمن خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه باید مراقب جنگ نرم دشمن جلو نفوذ فکری و فرهنگی دشمن باشیم خاطرنشان کرد: مراقب توطئه های دشمنان باشیم و با استفاده از ظرفیت جوانان این عرصه جنگی را مدیریت کنیم و ارزش های ناب اسلامی و انقلابی را گسترش دهیم و با استفاده از توان مدیریتی جوانان به اهداف عالیه نظام برسیم.

کد خبر 976335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha