جدیت بی وقفه عالم با فضیلت، آیت الله ممدوحی در نشر معارف دین ستودنی بود

حجت الاسلام ایوانی، گفت: جدیت و تلاش بی وقفه عالم با فضیلت، آیت الله ممدوحی در نشر معارف دین و پرورش شاگردانی در مسیر گسترش علوم آل محمد(ص)، مایۀ افتخار و مباهات برای حوزه های علمیه، خصوصا مردم مومن و انقلابی کرمانشاه است.

حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: دشمنان اسلام و نظام در صدد ضربه زدن هستند و همیشه از وجود عالمان دینی که همواره حامی نظام و ولایت هستند می ترسند و از فقیه دانشمندی همچون آیت الله ممدوحی که پرورش یافته حوزه درسی بزرگانی چون علامه طباطبایی(رض) بود، انتظاری غیر از تبعیت محض از ولایت و حمایت از نظام اسلامی نمی رفت.

 

وی خاطر نشان کرد: آنچه موجب ماندگاری دین در گذشته و استحکام ارزش های انقلابی در بیش از ۴ دهه از عمر پربرکت نظام اسلامی شده، همگامی  و بصیرت انقلابی عالمان فرهیخته، همچون آیت الله ممدوحی است .

 

حجت الاسلام ایرانی با اشاره به حضور ایشان در حوزه علمیه و فعالیت های مختلف ایشان، افزود: حضور ایشان به عنوان عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در فصول مختلف سال خصوصاً ایام تبلیغی با ایراد سخنان ارزشمند خود ، دریایی از معرفت الهی و پیام مکتب انسان ساز اهل بیت(ع) را در اختیار اهل دل قرار می داد و مردم استفاده می کردند.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری جلسات درس آشنایی با نهج البلاغه توسط آیت الله ممدوحی در کرمانشاه، در سالهای متمادی باعث حضور زیاد مردم شده بود و با اشتیاق در این جلسات حضور پیدا می کردند.

 

کد خبر 976415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha