دفاع مقدس یک و سال و هشت سال نبود بلکه به پهنای تاریخ بود

حجت الاسلام قلعه بالایی، گفت: دفاع مقدس یک و سال و هشت سال نبود بلکه به پهنای تاریخ بود، شهدای ما چقدر اخلاص و ایثار داشتند و مسئولان ما چقدر از این رفتارها دور شده اند.

حجت الاسلام برهان قلعه بالایی امام جمعه موقت هرسین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: چقدر فرهنگ ایثار و شهادت در مملکت ما دارد کمرنگ می شود آن ایثارها و انفاق ها کجا رفت ما الان مسئول نماز شب خوان کم داریم خدا نکند این فرهنگ روزی از این مملکت برداشته شود، هر جا این فرهنگ جلوه گر شد موفق بودیم و هر جایی که از این فرهنگ دور شدیم ذلیل شدیم.
 
 
وی  افزود: یک زمانی اگر به کسی  مسئولیتی می دادند فرار می کرد و سعی کردند جوری خدمت کنند که کسی متوجه نشود اما امروز برای مسئولیت چه کارهایی که انجام نمی دهند و چه لعابی هایی که ایجاد نمی کنند، امام صادق(ع) فرمودند: از رحمت خدا به دور است کسی که دنبال ریاست طلبی باشد و امام خمینی(ره) می فرمود: ما خدمتگذار مردم هستیم مسئولیتی که در آن خدمت نباشد به چه دردی میخورد.
 
امام جمعه موقت هرسین تصریح کرد: زمانی ما سیم خاردار نداشتیم و امروز رسیده ایم به موشک های نقطه زن به برد2هزار کیلومتر، مگر اینها با فرهنگ جهاد به دست نیامده است، همین فرهنگ را اگر در اقتصاد پیاده کنید نمی تواند اقتصاد را درست بکند؟ اما دست هایی است که نمی خواهد و امیدواریم که خدای متعال این دست ها را زودتر از این مملکت قطع کند و به جای آن مجاهدان فی سبیل الله را جایگزین کند.
 

کد خبر 976417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha