اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور به صورت مجازی برگزار می شود

دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور از طریق پیچ اینستاگرامی به صورت مجازی از ساعت ۲۱ روز دوشنبه ۷ مهرماه برگزار می شود.

«شهروز کامجو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اختتامیه پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور از طریق پیچ اینستاگرامی به صورت مجازی از ساعت 21 روز دوشنبه 7 مهرماه برگزار می شود.

 

دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور تصریح کرد: برگزیدگان نهایی آثار خبری ارسال شده از سوی رسانه ها و نشریات استان های اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی مشخص شده اند و در این مراسم معرفی خواهند شد.

 

وی ادامه داد: علاقمندان و فعالان رسانه های شمالغرب می توانند از طریق پیج اینستاگرام جشنواره به آدرس jashmvare_ardabil این مراسم را به صورت مستقیم مشاهده کنند.

 

کامجو اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت مجازی و با پس اعلام اسامی منتخبان جشنواره، هدایا و الواح منتخبان با رعایت پروتکل های بهداشتی به آدرس پستی آنها ارسال خواهد شد.

 

دبیر پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور افزود: لینک پیج اینستاگرام پنجمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور :https://instagram.com/jashnvare_ardabil?igshid=1hgxp9x07uz2jاست.

 

کامجو خاطر نشان کرد: از مشارکت همه خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان های اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تشکر و قدردانی می کنم که با ارسال آثار همکاری سازنده ای با دبیرخانه جشنواره داشتند.

کد خبر 976439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha