قوی شدن دستاورد گران سنگ دفاع مقدس است

سرتیپ دوم پاسدار محبی با بیان اینکه ما نیازمند قوی شدن در تمام عرصه های علمی، معنوی، ابزاری در تمام دوره ها هستیم، گفت: قوی شدن دستاورد گران سنگ دفاع مقدس است.

سرتیپ دوم پاسدار حسین محبی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در نمایشگاه دفاع مقدس در مورد دستاوردهای چهلمین سالگرد دفاع مقدس در جامعه امروز گفت: معتقدم چند کلیدواژه محوری می تواند در جامعه امروز مورد استفاده قرار گیرد. ابتدا مقاومت و ایستادگی و در مرحله بعد اعتماد ملت و پس از آن استفاده از سرمایه های خودی است که می تواند برای دفاع در مقابل دشمن برای پیشرفت کشور موثر باشد.

 

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: برای قوی شدن در تمام عرصه ها این مولفه ها در هر شرایط و هر زمانی مورد استفاده قرار می گیرد. ما در دفاع مقدس چون متکی به خودمان بودیم و هیچ کشوری به ما سلاح و تجهیزات نداد و در تحریم واقعی به سر می بردیم، توانستیم در برابر دشمن به لحاظ معنوی، اعتقادی، ابزاری، اراده، قوی شویم.

 

سرتیپ دوم پاسدار محبی تصریح کرد: امروز نیز ما نیازمند قوی شدن هستیم، قوی شدن در مقاومت، ضربه زدن به دشمن، عرصه های علمی، اکتشافات، نوآوری ها، اخلاق، معنویت، معرفت در تمام عرصه های زندگی.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای گران سنگ دفاع مقدس قوی شدن برای رشد، تعالی، پیشرفت و بروز و ظهور یک ایران توانمند و کشوری است که حرف اول را در منطقه می زند.

کد خبر 976456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha