برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در دستگرد

مدیر کانون فرهنگی هنری هدایت دستگرد بیرجند گفت: برگزاری نمایشگاه عکس و پخش مطالب مرتبط با هفته دفاع مقدس از جمله برنامه های این کانون در هفته دفاع مقدس بود.

«مهدی دستگردی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری هدایت دستگرد بیرجند برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس اقدام به نصب بنرهایی با موضوع ایثار و شهادت در سطح روستای دستگرد کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری هدایت دستگرد بیرجند در ادامه بیان کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با همکاری فعالان کانون هدایت مراسم قرائت زیارت عاشور بر سر مزار شهدای گمنام روستای دستگرد برگزار شد و این برنامه تا زمانی که سرمای هوا اجازه دهد ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری نمایشگاه عکس در محل مسجد کردیم، افزود: در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت اقدام به ایراد سخنرانی در مراسم صبحگاه یکی از مدارس روستای دستگرد بیرجند کردیم.

 

دستگردی با اشاره به اینکه حدود 20 خانواده شهید در روستای دستگرد بیرجند سکونت دارند، ادامه داد: در راستای بزرگداشت این خانواده های بزرگوار، پنج بسته گوشت گرم گوسفندی به ارزش 200 هزار تومان بین خانواده های شهدای آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری هدایت دستگرد بیرجند به برنامه های این کانون در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس دورانی فراموش نشدنی و تاریخی است و در راستای گرامیداشت آن اقدام به پخش مطالبی در زمینه ایثار و شهادت و ولایت مداری با همکاری اعضای فعال کانون در فضای مجازی کرده ایم.

کد خبر 976639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha