دومین عصر شعر «فانوس سرخ شب» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

شریفی از برگزاری دومین عصر شعر دفاع مقدس با عنوان «فانوس سرخ شب» به مناسبت چهل سالگی هفته دفاع مقدس با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد.

«ابراهیم شریفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: دومین عصر شعر دفاع مقدس با عنوان «فانوس سرخ شب» به مناسبت چهل سالگی هفته دفاع مقدس به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مراسم معنوی عصر امروز در نمایشگاه هفته دفاع مقدس در موزه دفاع مقدس استان برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: در آیین عصر شعر دفاع مقدس با عنوان «فانوس سرخ شب» از مجموعه شعر «زیر باران زخم» اثر استاد همایون علیدوستی با حضور مسئولین ارشد استانی رونمایی می شود.

 

شریفی گفت: روایتگری راویان دفاع مقدس و تقدیر از شاعران دفاع مقدس از دیگر برنامه های آیین عصر شعر دفاع مقدس با عنوان «فانوس سرخ شب» است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اداره کل در نمایشگاه هفته دفاع مقدس که از 31 شهریور در موزه دفاع مقدس برپا شده است تاکنون ویژه برنامه های زیادی را برگزار کرده است.

کد خبر 976641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha