​جمع آوری تاریخ شفاهی ۱۴۰ بانوی ایثارگر و رزمنده گرگانی

دادبود گفت: تاریخ شفاهی ۱۴۰ بانوی ایثارگر و رزمنده گرگانی جمع آوری می شود و امیدواریم بتوانیم با تلاش حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس به چاپ برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» ظهر امروز (یکشنبه 6 مهر) در همایش تجلیل از بانوان ایثارگر شهرستان گرگان با اشاره به رشادت و پشتیبانی بانوان در حمایت از جبهه های جنگ اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس در شهرستان گرگان 140 خواهر رزمنده در هشت سال دفاع مقدس در جبهه و مناطق عملیاتی حضور یافتند.

 

شهردار گرگان ادامه داد: در هفته دفاع مقدس این توفیق حاصل شده که با همکاری سپاه ناحیه گرگان برنامه برای تجلیل از بانوان ایثارگر و مادران و همسران شهدا پیش بینی کنیم و از 200 بانوی ایثارگر تقدیر شود.

 

دادبود بیان کرد: در شهرداری گرگان دفتر امور بانوان و خانواده تشکیل شده است و یکی از کارهایی که جزو دغدغه های این دفتر به شمار می رود این است که الگوسازی های خوبی برای نسل های جدید ایجاد کند.

 

وی به آسیب های اجتماعی و فضای مجازی اشاره کرد و گفت: امروز نسل جوان الگوهای خود را از فضای مجازهای مجازی، فیلم ها و تصاویر ماهواره ای انتخاب می کند و این در حالی است که در جامعه ما الگوهای موفق زیادی وجود دارد.

 

شهردار گرگان تاکید کرد: باید به نسل جوان بیان کنیم چه سرمایه های بی نظیری در جامعه وجود دارد و با نگاهی که در شهرداری حاکم است پیشنهاد دادیم قدمی برای معرفی این بانوان به جامعه شود.

 

دادبود بیان کرد: تاریخ شفاهی بانوان ایثارگر و رزمنده گرگانی جمع آوری می شود و امیدواریم بتوانیم با تلاش حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان به چاپ برسد.

 

دادبود تاکید کرد: بانوان به عنوان  بخش بزرگی از جامعه ما در دفاع مقدس نقش موثری داشتند و وظیفه خود می دانیم که در راستای اهداف و رسالت های شهدا گام برداریم و به وصایای آنها از جمله عفاف و حجاب و احترام به خانواده شهدا عمل کنیم.

 

کد خبر 976681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha