احکام شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی اعطا شد

احکام ۹ عضو شورای هماهنگی کانون های مساجد خراسان جنوبی با حضور «حسین براتی» مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری فهمای کشور اعطا شد.

«حسین براتی» پیش از ظهر امروز (۶ مهر) در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته احکام اعضای شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ها با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده، نخستین مراسم اعطاء احکام در استان اردبیل و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و به تبع آن، این مراسم با حضور نمایندگان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سایر استان ها در حال انجام است.

 

مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری فهمای کشور با اشاره به حضورش برای اعطای احکام استان خراسان جنوبی، گفت: امروز در این نشست احکام ۹ تن از اعضای شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی اعطاء شد.

 

وی بیان کرد: شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با ترکیب نماینده ولی‌فقیه (رئیس)، استاندار (نایب‌رئیس)، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان، شهردار مرکز استان، فرمانده بسیج استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی (دبیر شورا)، دبیر ستاد استان، نماینده مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تشکیل می‌شود.

 

براتی با تاکید بر اینکه با برگزاری جلسات محتوایی بسیار خوب شورای هماهنگی موجبات رشد و تقویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فراهم خواهد شد، افزود: امیدواریم شاهد تدوین راهکار و برنامه‌های راهبردی ارزشمند برای تقویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد و رونق بخشی فعالیت ها برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان باشیم.

 

گفتنی است در این جلسه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بیرجند و حسین براتی، مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری فهمای کشور احکام اعضای شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است، اعطا گردید.

کد خبر 976709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha