دمای هوا در خراسان رضوی کاهش محسوسی خواهد داشت

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌ های آینده‌‎ نگری و تصاویر ماهواره از امروز بعدازظهر به تدریج بر شدت ناپایداری ‎های جوی افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره از امروز بعدازظهر به تدریج بر شدت ناپایداری‎های جوی افزوده خواهد شد.

 

به طوری که از امشب تا سه ‎شنبه صبح علاوه بر وزش باد شدید لحظه‎ای، برای مناطقی به ویژه نیمه شمالی استان از جمله شهرستان‎های نیشابور، مشهد، قوچان، کلات نادر و توابع شهرستان‎های درگز، تربت حیدریه و سبزوار،بارش باران با احتمال رعدوبرق و آبگرفتگی معابر در مناطق کوهستانی سردسیر طی ساعات شب بارش پراکنده باران و برف پیش‎بینی می‎ شود.

 

لازم به ذکر است پدیده مه ‎آلودگی و کاهش میدان دید افقی نیز رخ خواهد داد و از فردا دوشنبه روند کاهش محسوس دمای هوا آغاز شده و تا چهارشنبه اوایل صبح ادامه خواهد داشت همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۶درجه سانتیگراد خنک‎ترین و سبزوار با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

 

در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد بوده است، همچنین آسمان امروز شهرستان مشهد، صاف بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد بتدریج قسمتی ابری پیش بینی می شود،دمای هوای امروز مشهددر گرمترین زمان ۲۷ درجه سانتگیراد که در سردترین زمان به ۱۱ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

کد خبر 976780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha