بیداری فرهنگی، موجب تقویت ارکان نظام می شود

زارع در دیدار با روحانیت شهرستان گلوگاه بر لزوم ترویج فرهنگ دینی تاکید کرد و گفت: بیداری فرهنگی، موجب تقویت ارکان نظام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلوگاه، « عباس زارع» امروز ( 6 مهر) با حضور در دفتر امام جمعه گلوگاه و در دیدار با روحانیت این شهرستان در مصلای گلوگاه با اشاره به اهمیت ویژه فضای مجازی در عصر کنونی، بر لزوم فعالیت بیش از پیش نخبگان فرهنگی، دینی و هنری در جامعه تاکید کرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: روحانیت در صف مقدم آگاهی بخشی به مردم میهنمان هستند و خوشبختانه در تمامی فعالیت های فرهنگی، هنری و دینی با ما همراه و همدل بوده اند. و همراهی خوبی در دوران مختلف انقلاب انجام شده است.

زارع با تاکید بر مقابله با تهدیدهای دشمن اعم از عرصه های مجازی و ... یادآور شد: با برخورداری از پتانسیل‌های فکری و عملی فراوان در کشور به ویژه در عرصه های تولید محتوا، امروز به جایگاهی رسیده ایم که با تحلیل درست تهدیدات دشمن به مبارزه و مقابله با این تهدیدات می پردازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همدلی و همراهی مردم و مسئولین در این برهه حساس که دشمنان عرصه را بر ما تنگ کرده اند، خاطر نشان کرد: منویات مقام معظم رهبری و توصیه های راهگشای ایشان، توانسته هویت فرهنگی کشورمان را حفظ و حتی به صدور فرهنگ ناب برخواسته از تعالیم اسلامی به اقصی نقاط جهان کمک کند.

وی در پایان ضمن تبیین و تشریح اوضاع کنونی جهان، بیداری فرهنگی را منوط به فداکاری ویژه دانست و گفت: بر ما واجب است که در تمامی حوزه های تمدن ساز، با تکیه بر مولفه های فرهنگ و هنر و الگوگیری از تعالیم الهی، به گونه ای عمل کنیم که نسل آینده از دستاوردهای این نظام، به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و موجب رشد و شکوفایی بیش از پیش میهن مان شوند.

 

کد خبر 976820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha