استفاده از ظرفیت های شورای اسلامی شهر شیراز برای توسعه گردشگری

موسوی گفت: شورای اسلامی شهر شیراز برای توسعه گردشگری شیراز تمامی ظرفیت ها و توان خود در سالهای اخیر را به کار گرفته است تا شیراز را به جایگاه واقعی خود در حوزه گردشگری نزدیک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 6 مهر) در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورا اسلامی شهر شیراز با تبریک هفته دفاع مقدس و روز جهانی گردشگری گفت: شیراز دارای ظرفیت های ملی و جهانی در حوزه گردشگری است و شهر معروفی در جهان به شمار می رود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: داشته های فرهنگی، تاریخی، مذهبی و ... شیراز به اندازه ای است که طیف وسیعی از گردشگران را به بازدید از این شهر مشتاق می کند.

وی اضافه کرد: بر این اساس، متولیان حوزه گردشگری در فارس باید از این ظرفیت ها برای دستیابی شیراز به جایگاه واقعی خود استفاده کنند.

موسوی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر شیراز برای توسعه گردشگری شیراز تمامی ظرفیت ها و توان خود در سالهای اخیر را به کار گرفته است.

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت: به مناسبت 7 مهر به عنوان روز آتش‌نشانی و ایمنی، امروز در صحن شورا تعدادی از آتش‌نشانان فداکار شهرداری و مدیرکل آتش نشانی تقدیر شد و آتش نشانی  شیراز عملکرد قابل تقدیر و ارزنده ای داشته است.

موسوی اعلام کرد: 8 مهر به عنوان روز جهانی ناشنوایان و 10مهر روز جهانی سالمندان، فرصتی برای توجه به رفع نیاز این افراد در جامعه است که از اداره کل بهزیستی فارس خواسته شده تا گزارشی از وضعیت این 2 گروه تهیه و به شهرداری و شورای شهر شیراز ارائه کند.

کد خبر 976851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha