طرح کرامت « جواد الائمه» در انزلی آغاز شد

پور اسماعیلی گفت: آیین افتتاح طرح کرامت (جواد الائمه) در محله نیمه شعبان انزلی برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «محمد پوراسماعیلی» امروز ( یکشنبه، ۶ مهر) در حاشیه شروع به کار طرح کرامت در انزلی اظهار داشت: سپاه در راستای اجرای ماموریت اجتماعی خود اقدام به برگزاری طرح کرامت (جواد الائمه) در محله نیمه شعبان که یکی از مناطق محروم و کم برخوردار انزلی می باشد، کرده است.

 

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بندرانزلی اصلاح زیر ساختهای شهری مانند، آب، برق، گاز، فاضلاب و ... را از ضروریات زندگی مردم دانست و خاطر نشان کرد: این طرح جهت حل و کاهش مشکلات و معضلات مناطقی محرومی که با آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد، بزهکاری، طلاق و ...توسط سپاه اجرا شده است.

وی یاد آور شد: به همین منظور با تشکیل گروهی از معتمدین محله یک نفر از بین این گروه به عنوان مدیر محله نیمه شعبان انتخاب شد تا پیگیر مشکلات مردم در ادارات و نهادها باشد.

وی با بیان اینکه مدیر این طرح مشکلات را دسته بندی کرده و بر اساس اولیت در نوبت رسیدگی قرار می دهد، تصریح کرد: در حال حاضر بزرگترین معضل مردم محله نیمه شعبان انزلی مشکل فاضلاب این منطقه است.

پور اسماعیلی متذکر شد: سپاه نظارت و پیگیری حل مشکلات مردم محله های کم برخوردار و محروم را در دستور کار خود قرار داده است.


لازم به ذکر است صادق قدیمی به عنوان مسئول طرح کرامت محله نیمه شعبان انزلی انتخاب شد

کد خبر 976868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha