۲ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی مدارس اضافه شد

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: در سال تحصیلی جاری،دو هزار مترمربع به فضاهای آموزشی مدارس این شهرستان اضافه شد.

«علی ابراهیمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: امسال در این شهرستان چهار باب مدرسه بهره‌برداری شده که در مجموع ۱۹ کلاس درس دارد و در فضایی به مساحت دو هزار مترمربع در مقطع  ابتدایی و متوسطه اول ساخته شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: 460 دانش‌آموز این شهرستان از فضای آموزشی جدید در روستاهای ینگه قلعه و خیرآباد و همچنین شهرهای زیارت و شیروان بهره‌مند شدند.

 

ابراهیمیان عنوان کرد: برای تکمیل این مدارس  ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات رهبری، استانی و همچنین کمک خیرین هزینه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: چندین طرح آموزشی دیگر نیز در شهرها و روستاهای این شهرستان در دست اجرا است که تلاش می شود برخی از آن  ها تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری شود.

 

وی تصریح کرد: امسال هنرستان 6 کلاسه در شیروان کلنگ زنی شد که عملیات اجرایی این پروژه با زیربنای هزار و ۷۰۸ متر مربع با اعتبار ۶۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: همچنین عملیات اجرایی ساخت مرکز پژوهشی حضرت فاطمه (س) شیروان آغاز شده که ساخت این مرکز در زیر بنای ۴۵۰ مترمربع با محوطه سازی ۵۰۰ مترمربع و دیوار کشی به طول ۱۰۰ متر آغاز شده است.

 

ابراهیمیان اظهارداشت: زمین و ساخت این مرکز توسط سه نفر از خیرین شهرستان بوده که زمین اهدایی از سوی دو خیر خانم و ساخت طرح از سوی خیر آقا می باشد که اعتبار مورد نیاز تا تکمیل آن ۱۵ میلیارد ریال است که سهم خیرین از این میزان، چهار میلیارد ریال است.

 

در سال تحصیلی جدید ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

 

کد خبر 976892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha