مردم شیوع کرونا ویروس را جدی بگیرند/ مراسم اربعین از رادیو و تلویزیون دنبال شود

آیت الله شاهچراغی باتأکید بررعایت پروتکل های بهداشتی گفت: در مراسم اربعین، مردم مناجات را از رادیو و تلویزیون دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« آیت‌الله سید محمد شاهچراغی» در کارگروه مراسم عزاداری کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی با تأکید بر لزوم لغو تجمعات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: در مراسم اربعین، مردم مناجات را از رادیو و تلویزیون دنبال کنند و کمتر در جمع حضورداشته باشند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه همه  مردم خالصانه برای ریشه‌کنی کرونا ویروس در جامعه دعا کنند اضافه کرد:با جدیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید برای مقابله با این ویروس منحوس اقدام کرد.

 

وی ادامه وحدت مردم و مسئولان در ریشه‌کنی کرونا ویروس در جامعه را نقش غیرقابل‌انکاری  دانست وافزود: تقویت برنامه‌های صدا و سیما مرکز سمنان با توجه به در پیش رو بودن اربعین حسینی در دستور کار قرار بگیرد.

 

آیت الله شاهچراغی عملکرد هیئت‌های مذهبی استان سمنان در آئین عزاداری محرم حسینی را تاکنون  مطلوب ارزیابی کردوگفت: این رویه مثبت باید ادامه‌دار باشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان جدی گرفتن شیوع کرونا ویروس توسط مردم را لازم دانست وافزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بر همگان وظیفه شرعی است و همه ما در قابل سلامت مردم مسئول هستیم.

 

وی با تأکید براینکه اگر سلامت نباشد خواندن نماز و عبادت خداوند هم به بهترین شکل ممکن انجام نمی‌شود اضافه کرد: سلامتی مقدم بر هر چیز دیگری است.

 

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: باید توجه داشت که فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک باید ادامه پیدا کند.

 

امام جمعه سمنان به سخنان مقام معظم رهبری درباره کرونا نیز اشاره داشت وبیان کرد: هیئت‌های مذهبی با توجه به دیدگاه‌های مقام معظم رهبری برای برگزاری مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند.

کد خبر 976921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha