نشست هم اندیشی و نهضت روشنگری در مسجد امام سجاد (ع) برگزار شد

طاهری گفت: نشست هم اندیشی و نهضت روشنگری به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور نوجوانان و جوانان و با دعوت یکی از اساتید برجسته استانی در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نشست هم اندیشی و نهضت روشنگری به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور نوجوانان و جوانان و با دعوت یکی از اساتید برجسته استانی در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این نشست به مناسبت چهل سالگی هفته دفاع مقدس در راستای بیان رشادت های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی به نسل جوان و پاسخ به شبهات در خصوص مسائل مربوط به دفاع مقدس برگزارشده است.

 

وی ابراز کرد: توجه به ارزش ها و فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری نشست هم اندیشی و نهضت روشنگری در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد بود.

 

طاهری گفت: در این مراسم سرهنگ عبدالمجید کریمی جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: نشست هم اندیشی و نهضت روشنگری با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

 

کد خبر 976936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha