کتاب های دفاع مقدس به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد معرفی می‌شوند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد گفت: کتاب هایی با موضوع دفاع مقدس به همت اعضای نوجوان کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس معرفی می شوند.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کتاب هایی با موضوع دفاع مقدس به همت اعضای نوجوان کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس معرفی می شوند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد تصریح کرد: این طرح در راستای آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با سیره و زندگینامه شهدا صورت می گیرد.

 

وی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دوران پرافتخار برای ثبیت نظام جمهوری اسلامی بود و توانست به کشورهای زورگوی جهان و منطقه نشان دهد که با اتکا به قدرت ایمان می توان در برابر خودکامگی آنها ایستاد.

 

محرمی بیان کرد: البته ترویج فرهنگ کتابخوانی و عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص آشنا کردن نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اهداف این طرح است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد ادامه داد: چهل سالگی دوران دفاع مقدس نشان می دهد که هیچ کشور استکباری نمی تواند در برابر ملت ایران زورگویی کند.

 

محرمی افزود: مساجد پیش از پیروزی انقلاب یاور انقلابیون، در دوران دفاع مقدس پیشیبان جبهه و جنگ بود و امروز نیز به عنوان پرچمدار خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب است.

کد خبر 977114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha