شکایت خیریه امداد اسلامی انگلیس به دادگاه عالی علیه رژیم صهیونیستی

خیریه امداد اسلامی انگلیس ماه آینده از رژیم صهیونیستی که این سازمان را یک نهاد تروریستی معرفی کرده است به دادگاه شکایت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «گاردین»،خیریه امداد اسلامی انگلیس ماه آینده از رژیم صهیونیستی به دادگاه شکایت می کند.

 

رژیم صهیونیستی این خیریه اسلامی را یک سازمان تروریستی می داند و آن را از کمک به فلسطینی ها منع کرده است.

 

مدیر اجرایی سازمان امداد اسلامی انگلیس در این باره گفت: به عنوان مدیر اجرایی خیریه امداد اسلامی این افتخار من است که بر یکی از برجسته ترین سازمان های خیریه بین المللی کمک رسانی در انگلیس ، که به دلیل فعالیت موثر در برخی از سخت ترین و خطرناک ترین نقاط جهان مورد احترام است ریاست می کنم.

 

وی افزود: اما چنین سازمانی برای وزارت دفاع رژیم صهیونیستی یک سازمان حامی تروریسم محسوب می شود؛اتهامی که ما آن را به طور قوی رد می کنیم و به طور قطع در این زمینه علیه رژیم صهیونیستی به دادگاه عالی شکایت خواهیم کرد.

 

مدیر اجرایی سازمان امداد اسلامی انگلیس گفت: مقامات اسرائیلی ما را به عنوان یک سازمان تروریستی از سال 2014 معرفی کردند و اکنون شش سال است که ما دچار یک چالش قانونی برای این نامگذاری هستیم اما پرونده ما سرانجام در روز  12 اکتبر رسیدگی می شود.

 

وی همچنین گفت: برخلاف ادعاهای مطرح شده علیه ما سازمان امداد اسلامی یک سازمان کاملا بشردوستانه است که با رعایت دقیق اصول حقوقی بشردوستانه و بین المللی کمک رسانی می کند.

 

سال گذشته ما به بیش از 9.5 میلیون نفر از مردم از هر دین و مذهب در سراسر جهان کمک کردیم و همین نشان دهنده اقدامات بشردوستانه ماست که هیچ ارتباطی با تروریسم ندارد.

کد خبر 977133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha