مدیریت شهری همواره موضوع مهم ایمنی را مدنظر خود قرار داده است

یعقوبی گفت:معقوله ایمنی موضوعی فراتر از بحث مدیریت شهری است لذا مدیریت شهری کلانشهر مشهد همواره به عنوان یک موضوع مهم بحث ایمنی را مدنظر خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مهدی یعقوبی» امروز( ۷ مهر) در مراسم رژه خودرویی و تجهیزات لجستیکی آتش نشانان جدید الورود ضمن تبریک روز ملی آتش نشانی و ایمنی، اظهار کرد: معقوله ایمنی موضوعی فراتر از بحث مدیریت شهری است، مدیریت شهری همواره به عنوان یک موضوع مهم بحث ایمنی را مدنظر خود قرار داده است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: همچنین هرساله متناسب با نیازهای موجود، با کوشش های مالی صورت گرفته سعی بر آن داشته که امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی خود را توسعه دهد تا به بهترین شکل به بحث ایمنی بپردازیم.

 

وی بیان کرد: اگر چه در حال حاضر هنوز با استانداردها و سنه های مطلوب تعریف شده جهانی در حوزه آتش نشانی کمی فاصله داریم اما گام های موثر برداشته شده در سال های اخیر که کم نظیر بوده است.

 

یعقوبی با اشاره به عملیات احداث چهار ایستگاه آتش نشانی در شهر مشهد از سال قبل، تصریح کرد: تا کنون دو ایستگاه در سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفته و دو ایستگاه باقی مانده نیز با قرار گرفتن در مرحله رشد فیزیکی ۸۰ درصدی تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می گیرند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر دو ایستگاه مهم عسکریه و مفتح بازسازی، مقام سازی و نوسازی شده است و در تلاش خواهیم بود که در ساخت ایستگاه های جدید گام های بلندتری برداریم تا به استانداردهای تعریف شده دست یابیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال های ۹۸ و ۹۹ برای خرید تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است و کلان شهر مشهد بعد از پایتخت پیشرو ترین سازمان آتش نشانی را در کشور دارد.

 

یعقوبی با بیان اینکه با مجوزهای دریافت شده جهت جذب نیروهای آتش نشانی شاهد افزایش ۴۰ درصدی نیرهای این سازمان هستیم، اضافه کرد: سازمان آتش نشانی مشهد در حوزه سخت افزاری پیشرو بوده و خوشبختانه ایمنی شهر مشهد در حد قابل قبولی تامین شده است.

 

کد خبر 977141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha