استفاده از تجربیات سایر استان ها در مقابله با ویروس کرونا راهگشاست

مرادی نافچی گفت: لازم است با استفاده از تجربیات دیگر استان ها به مقابله با ویروس کرونا رفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان ظهر امروز در جلسه منطقه‌ای شمال غرب کشور مقابله با کرونا در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: لازم است تا جلساتی با حضور ستادهای مبارزه با کرونای مناطق شمال غرب کشور برگزار شود.

 

خدابخش مرادی نافچی با یادآوری اینکه این جلسات به تبادل تجربیات بین استان ها منجر می شود، گفت: متاسفانه شیوع ویروس کرونا در کشور روند افزایشی به خود گرفته است.

 

وی با تاکید براینکه لازم است با استفاده از تجربیات دیگر استان ها به مقابله با این ویروس رفت، ادامه داد: ستاد مقابله با کرونا در سایر شهرستان‌های استان با محوریت فرمانداران تشکیل می‌شود.

 

این مقام مسئول بر ضرورت حضور استان گیلان نیز به عنوان استان گردشگری در جلسات  گفت: استان زنجان در اجرای طرح پایلوت آزمایش سرپایی رتبه اول در سطح کشور را به خود اختصاص داد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان به راه اندازی همیاران سلامت در خصوص مقابله با این بیماری در استان اشاره کرد و افزود: استودیو سلامت هم در شبکه اشراق زنجان راه اندازی شده است و آمار کرونا هر روز اطلاع رسانی می شود.

 

به گفته مرادی نافچی یوم العباس امسال زنجانی‌ها به دلیل بیماری کرونا در قالب طرح مومنانه برگزار شد و در اربعین هم برگزاری عزاداری تابع تصمیم ستاد کرونا است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان بر ضرورت همراهی رسانه ها برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تاکید کرد و گفت: باید اقدامات پیشگیرانه و سخت گیرانه در استان‌ها و به تبع این استان خروجی مثبتی را داشته و شاهد کاهش این بیماری در استان باشیم.

کد خبر 977142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha