اهدای کارت هدیه، گوشی و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند توسط کانون قرآن و عترت روستای «منصورآباد»

اخوت از اهدا ۲۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی و یک عدد گوشی و یک تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند روستای «منصورآباد» توسط کانون قرآن و عترت مسجد «امام خمینی(ره)» خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: با توجه به شروع فصل مدارس و از سرگیری کلاس‌های درسی دانش‌آموزان و اتخاذ سیاست آموزش مجازی از سوی وزارت آموزش و پرورش، کانون قرآن و عترت مسجد «امام خمینی(ره)» روستای «منصورآباد» به مدیریت «امیرحسین کامگارزاده» رابط فرهنگی کانون و «حاج احمد حسینی» رئیس هیأت‌امنا مسجد، ۲۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی به دانش‌آموزان نیازمند این روستا اهدا و یک عدد گوشی و یک تبلت برای آنان فراهم کرده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: با توجه به مشکلات دانش‌آموزان نیازمندی که توانایی تأمین هزینه‌های آموزشی را ندارند، کانون‌های مساجد جنوب فارس با هدف بهره‌مندی دانش‌آموزان نیازمند از آموزش مجازی و ایجاد شرایط برابر و مناسب برای فرزندان خانواده‌های نیازمند با سایر دانش‌آموزان کشور، عهده‌دار تأمین بخشی از هزینه‌های آموزشی دانش‌آموزان کم‌بضاعت شده است.

 

وی تصریح کرد: امید است هیچ دانش‌آموز نیازمندی در سطح شهرستان، استان و کشور وجود نداشته که به دلیل مسائل اقتصادی از تحصیل بازمانده باشد.

کد خبر 977293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha