طرح «احسان قرآن ویژه اربعین حسینی(ع)» در استان زنجان اجرا می شود

حجت الاسلام یارمحمدی گفت: به مناسبت اربعین حسینی طرح «احسان قرآن ویژه اربعین حسینی(ع)» با محوریت کانون فرهنگی و هنری نورالرضا در استان زنجان اجرا می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از اجرای طرح «احسان قرآن ویژه اربعین حسینی(ع)» در استان زنجان خبر داد و گفت: این طرح یک برنامه کشوری است که در استان زنجان نیز با محوریت کانون فرهنگی و هنری نورالرضا به اجرا درمی آید.

 

حجت الاسلام محمد نقی یارمحمدی در تشریح جزئیات این طرح گفت: این طرح در دو محور برگزاری محافل انس با قرآن و اهداء ثواب تلاوت به ارواح شهدا و اسرای کربلا و ختم قرآن (حزب خوانی قرآن و اهداء ثواب تلاوت به ارواح شهدا و اسرای کربلا) اجرا می شود.

 

وی با بیان اینکه در محور نخست، محفل انس با قرآن کریم با محوریت کانون فرهنگی و هنری نورالرضا در زنجان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این محفل به مدت 45 دقیقه تا یک ساعت با حضور قاریان مطرح استان اجرا می شود.

 

به گفته مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در محور دوم نیز یک حزب توسط اعضای کانون ها انتخاب و در سامانه بچه های مسجد  bachehayemasjed.ir ثبت می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی خاطرنشان کرد: محافل انس با قرآن با رعایت همه دستورالعمل های بهداشتی (فاصله گذاری، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و ...) برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: در پایان طرح از پنج محفل برتر در محور نخست (محافل قرآنی) و 20 نفر از بچه های مسجد در محور دوم (حزب خوانی قرآن) تقدیر به عمل می آید.

 

کد خبر 977319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha