تجهیز مدارس فردوس با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان

چاوشان با بیان اینکه ۱۵۰ میلیون تومان به بحث تجهیزات مدارس فردوس پرداخت می شود، گفت: در حال حاضر هفت پروژه با ۲۶ کلاس درس با مشارکت خیرین در فردوس در دست اجرا است که برای تکمیل به اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمود چاوشان» عصر دیروز (7 مهر) در جلسه شورای آموزش و پرورش فردوس اظهار داشت: وسعت نیازهای آموزش و پرورش استان بسیار زیاد است و بین اعتبارات موجود و نیازهای آموزش و پرورش فاصله بسیار زیادی وجود دارد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرستان فردوس بیشترین مدارس تخریبی را در استان دارد، ادامه داد: تاکنون تعدادی از مدارس این شهرستان را تخریب و نوسازی کرده ایم و تلاش می کنیم تا سایر مدارس را نوسازی کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هفت پروژه با 26 کلاس و پنج هزار و 500 متر مربع با مشارکت خیرین در فردوس در دست اجرا است، افزود: برای تکمیل این پروژه ها به اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان نیاز داریم و برای پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند قطعا اعتبار خواهیم گذاشت تا با سرعت تکمیل و به بهره برداری برسند.

 

چاوشان با توجه به اینکه طبقه همکف کتابخانه قلم چی فردوس تا پایان آبان ماه امسال به بهره برداری می رسد، گفت: پروژه احداث پژوهش‌ سرای فردوس به محض تأمین سهم خیر ما نیز اعتبارات دولتی را تخصیص خواهیم داد و این 2 پروژه نیز تکمیل خواهند شد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از اتمام سیستم گرمایشی 12 مدرسه در شهرستان فردوس خبرداد و افزود: تنها 10 کلاس در مراکز و کانون های فرهنگی باقی مانده است که به زودی نسبت به استانداردسازی این کلاس ها هم اقدام خواهیم کرد.

 

وی در پایان ۲ قول را هم به آموزش وپرورش فردوس داد و گفت : چمن مصنوعی هنرستان شهید باهنر فردوس را تکمیل و به اتمام خواهیم رساند و در بحث تجهیزات هم به آموزش و پرورش فردوس مبلغ یکصد و 50 میلیون تومان کمک خواهیم کرد.

کد خبر 977328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha